slide
slide

Administrator

Klauzula informacyjna dotycząca pacjentów Centrum Medycznego Biotamed

1. Drogi Pacjencie, Administratorem Twoich danych osobowych jest Centrum Medyczne Biotamed Przychodna , zwane dalej: „Administratorem”. Możesz skontaktować się z Administratorem pisząc na adres:biuro@biotamed.pl lub telefonując pod numer: 12 3070344, 535 609 676 .

2. Twoje dane przetwarzane są w celu ochrony stanu zdrowia, świadczenia usług medycznych, zarządzania udzielaniem tych usług oraz leczenia. Podstawą prawną przetwarzania pozyskanych danych jest Ustawa z dnia 6 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.

3. Twoje dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w zakresie związanym z realizacją powyższych celów. Nie udostępniamy Twoich danych innym odbiorcom oprócz podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa.

4. Administrator nie zamierza przekazywać Twoich danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych, chyba ,że bierzesz udział w badaniach klinicznych i wyraziłeś na to zgodę .

5. Twoje dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres wyznaczony właściwym przepisem prawa: Ustawa z dnia 6 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.

6. Masz prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, zaktualizowania, jak również masz prawo do ograniczenia przetwarzania danych. Zasady udostępnienia dokumentacji medycznej zostały określone przez przepisy polskiego prawa.

7. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez Administratora przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

8. Przekazaniem nam Twoich danych osobowych jest wymogiem ustawowym, dotyczy każdego Pacjenta, wobec którego realizujemy cele opisane w punkcie 2.

9. W oparciu o Twoje dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Ciebie zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*.

* Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.

Infolinia NFZ także w języku ukraińskim

13 marca 2022

Оголошення українською мовою

Całodobowa infolinia NFZ udziela pacjentom informacji w kilku językach, tym w polskim i ukraińskim. Zwiększamy obsadę infolinii o dodatkowych konsultantów, którzy posługują się językiem ukraińskim. Obsługa w języku ukraińskim w najbliższym okresie będzie zapewniona również w salach obsługi klientów w oddziałach wojewódzkich NFZ.

  • Pod numerem bezpłatnej infolinii NFZ: 800 190 590 (Telefoniczna Informacja Pacjenta) można uzyskać np. informacje, gdzie znaleźć pomoc medyczną.

  • Wzmocnienie obsady infolinii pozwoli obsłużyć większą liczbę połączeń od obywateli Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, w związku z konfliktem zbrojnym w swoim państwie.

  • Także obsługa pacjentów w stacjonarnych placówkach NFZ będzie dostępna w języku ukraińskim.

Pomoc medyczna dla obywateli Ukrainy

– Każdy obywatel Ukrainy, który musiał opuścić swój kraj, będzie miał zapewnioną pomoc medyczną, dokładnie na takich samych zasadach, jak polski pacjent – podkreśla Filip Nowak, prezes NFZ.

Narodowy Fundusz Zdrowia dba o to, aby obywatele Ukrainy mogli w swoim ojczystym języku dowiedzieć się m.in. o możliwościach leczenia i przyjęcia szczepień w Polsce. Obywatele Ukrainy, którzy przybyli do Polski w związku z agresją militarną Rosji na ich państwo, w Polsce mają zagwarantowany dostęp do bezpłatnych szczepień przeciwko COVID-19, szczepień ochronnych dla dzieci i testów pod kątem zakażenia wirusem SARS-CoV-2.

 

Obsługa infolinii w języku ukraińskim

– Niezmiennie przez 24 godziny na dobę dostępna jest infolinia NFZ: 800 190 590. Wzmacniamy obsadę infolinii o dodatkowe osoby posługujące się językami polskim i ukraińskim – zaznacza Filip Nowak, prezes NFZ.

Połączenie jest bezpłatne. Infolinia pracuje całą dobę, przez 7 dni w tygodniu, także w święta. Konsultanci udzielają informacji w kilku językach: polskim, ukraińskim, angielskim i rosyjskim.

 

Dzwoniąc pod numer 800 190 590 dowiesz się:

  • gdzie znajdziesz najbliższą placówkę medyczną: poradnię lekarza rodzinnego (POZ), pomoc medyczną w nocy (między godzinami 18.00 – 8.00 rano następnego dnia) lub szpital,
  • gdzie jest najbliższa apteka,
  • jak postępować w sytuacji zakażenia koronawirusem, jak otrzymać skierowanie na test pod kątem zakażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz gdzie pobrać wymaz do badania,
  • jak zapisać się na szczepienie przeciwko COVID-19.

PRZECZYTAJ: Teleplatforma Pierwszego Kontaktu w języku ukraińskim otwiera się w nowej karcie

 

Obsługa w języku ukraińskim w salach obsługi klientów

Zapewniamy również obsługę w języku ukraińskim w salach obsługi klientów w oddziałach wojewódzkich NFZ.

Zatrudnimy dodatkowe osoby ze znajomością języków polskiego i ukraińskiego, które pomogą obywatelom Ukrainy w załatwieniu spraw dotyczących zdrowia na miejscu, w oddziałach wojewódzkich NFZ.