slide
slide

Pomysł na prezent – bon upominkowy

22 grudnia 2019

 

Zdrowie jest najważniejsze, okres świąt to dobry moment aby zadbać o siebie i osoby nam bliskie. Być może to najlepszy prezent jakim możemy podarować.

W ofercie :
Bony upominkowe na zabiegi rehabilitacyjne
Bony upominkowe na wizyty ginekologiczne – pakiet/wizyta ,usg,badanie cytologiczne/
Bony upominkowe na badania laboratoryjne – pakiety do wyboru

KORONAWIRUS – INFORMACJE DLA PACJENTÓW

10 marca 2020

 


UWAGA  INFORMACJA DLA PACJENTÓW

Wizyty w poradniach specjalistycznych zostają odwołane od 16.03.2020  – na chwilę obecną do 27.03.2020. Wizyty ginekologiczne kobiet ciężarnych i pilne przypadki realizowane są po wcześniejszym kontakcie z naszej strony. Na taką wizytę przychodzi pacjentka  bez cech infekcji i bez osoby towarzyszącej.

Wizyty w POZ zgodnie z wytycznymi  realizowane są telefonicznie – teleporady . Lekarz decyduje o ewentualnej wizycie w przychodni , po wcześniejszym wywiadzie telefonicznym.

Recepty w POZ na leki przewlekłe przyjmujemy drogą telefoniczną i mailową : centrum @biotamed.pl. Realizowane są w miarę możliwości na bieżąco – po wypisaniu recepty kontaktujemy się  z Państwem w celu przekazania kodu recepty, na podstawie którego realizujecie Państwo recepty w aptece.

Badania laboratoryjne – wstrzymane, realizujemy tylko pilne zlecenia pacjentów bez cech infekcji wirusowej.

Godziny pracy przychodni 8.00- 18.00  Pon -Pt 

Telefony kontaktowe bez zmian  12 307 03 44 , 535 609 676

Koronawirus SARS-CoV-2
Schemat postępowania dla POZ i NiŚOZ

KAŻDEMU pacjentowi, również bez cech infekcji, zgłaszającemu chęć wizyty u lekarza najpierw należy udzielić TELEPORADY.
Tylko w sytuacjach kiedy jest to niezbędne pacjent powinien zostać umówiony na konkretną godzinę do lekarza.
Lekarz udzielający TELEPORADY na podstawie przeprowadzonego wywiadu medycznego i oceny stanu zdrowia pacjenta ma możliwość wystawienia zwolnienia lekarskiego.
Należy szeroko informować pacjentów o konieczności kontaktu telefonicznego w celu ustalenia możliwości wizyty w przychodni.
Każdego pacjenta rejestracja powinna poinformować o możliwości uzyskania teleporady.
Podczas rozmowy telefonicznej rejestracja powinna przeprowadzić ankietę wstępnej kwalifikacji w kierunku zakażenia koronawirusem SARS CoV-2.
Pacjent z objawami infekcji lub podejrzany o zakażenie koronawirusem SARS CoV-2 powinien TELEFONICZNIE przełożyć poradę w AOS na inny termin.

NIE ZAWSZE OBJAWY W POWIĄZANIU Z KONTAKTEM W OKRESIE OSTATNICH 14 DNI ŚWIADCZĄ O ZAKAŻENIU KORONAWIRUSEM SARS-CoV-2
Ale
każdy pacjent manifestujący objawy ostrej infekcji dróg oddechowych (gorączka >380C wraz z kaszlem lub dusznością) w powiązaniu z kryteriami epidemiologicznymi powinien trafić do oddziału zakaźnego lub obserwacyjno-zakaźnego.

KAŻDEMU pacjentowi, również bez cech infekcji, zgłaszającemu chęć wizyty u lekarza najpierw należy udzielić TELEPORADY.
Tylko w sytuacjach kiedy jest to niezbędne pacjent powinien zostać umówiony na konkretną godzinę do lekarza.
Lekarz udzielający TELEPORADY na podstawie przeprowadzonego wywiadu medycznego i oceny stanu zdrowia pacjenta ma możliwość wystawienia zwolnienia lekarskiego.

Wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego