slide
slide

Poradnia reumatologiczna

31 sierpnia 2022

Poradnia reumatologiczna

Pragniemy Państwa poinformować o poszerzeniu naszej działalności o kolejną poradnię specjalistyczną. Zapraszamy do korzystania z usług PORADNI REUMATOLOGICZNEJ.                                                                                                       W poradni świadczymy usługi z zakresu leczenia i diagnostyki chorób reumatologicznych, między innymi takich jednostek chorobowych jak: reumatoidalne zapalenie stawów- RZS, zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa – ZZSK, choroby tkanki łącznej, toczeń rumieniowaty układowy,twardzina , zapalenie wielomięśniowe, układowe zapalenia naczyń. W Centrum Medycznym Biotamed  istnieje możliwość poszerzenia diagnostyki o badania obrazowe – USG oraz  szeroki zakres  badań diagnostycznych – analitycznych.                                                                                  Szczegółowych informacji udzielają pracownicy naszego Centrum Tel. +48 535 609 676 ,Tel. +48 12 307 03 44.

W poradni świadczymy usługi komercyjne jak również zapraszamy pacjentów posiadających pakiety ubezpieczeniowe w towarzystwach ubezpieczeniowych współpracujących z nami. Na wizytę możecie Państwo umówić się bezpośrednio w naszej placówce lub przez infolinię :

– infolinię Allianz nr tel. 22 567 67 07

 infolinię PZU nr tel. 801405905

– infolinię SIGNAL – IDUNA nr tel. 22 505 65 06

– infolinię TU ZDROWIE

– infolinię SALTUS  nr tel. 801 005 777  lub 58 770 36 92.

 

 


Infolinia NFZ także w języku ukraińskim

13 marca 2022

Оголошення українською мовою

Całodobowa infolinia NFZ udziela pacjentom informacji w kilku językach, tym w polskim i ukraińskim. Zwiększamy obsadę infolinii o dodatkowych konsultantów, którzy posługują się językiem ukraińskim. Obsługa w języku ukraińskim w najbliższym okresie będzie zapewniona również w salach obsługi klientów w oddziałach wojewódzkich NFZ.

  • Pod numerem bezpłatnej infolinii NFZ: 800 190 590 (Telefoniczna Informacja Pacjenta) można uzyskać np. informacje, gdzie znaleźć pomoc medyczną.
  • Wzmocnienie obsady infolinii pozwoli obsłużyć większą liczbę połączeń od obywateli Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, w związku z konfliktem zbrojnym w swoim państwie.
  • Także obsługa pacjentów w stacjonarnych placówkach NFZ będzie dostępna w języku ukraińskim.

 

Pomoc medyczna dla obywateli Ukrainy

– Każdy obywatel Ukrainy, który musiał opuścić swój kraj, będzie miał zapewnioną pomoc medyczną, dokładnie na takich samych zasadach, jak polski pacjent – podkreśla Filip Nowak, prezes NFZ.

Narodowy Fundusz Zdrowia dba o to, aby obywatele Ukrainy mogli w swoim ojczystym języku dowiedzieć się m.in. o możliwościach leczenia i przyjęcia szczepień w Polsce. Obywatele Ukrainy, którzy przybyli do Polski w związku z agresją militarną Rosji na ich państwo, w Polsce mają zagwarantowany dostęp do bezpłatnych szczepień przeciwko COVID-19, szczepień ochronnych dla dzieci i testów pod kątem zakażenia wirusem SARS-CoV-2.

Obsługa infolinii w języku ukraińskim

– Niezmiennie przez 24 godziny na dobę dostępna jest infolinia NFZ: 800 190 590. Wzmacniamy obsadę infolinii o dodatkowe osoby posługujące się językami polskim i ukraińskim – zaznacza Filip Nowak, prezes NFZ.

Połączenie jest bezpłatne. Infolinia pracuje całą dobę, przez 7 dni w tygodniu, także w święta. Konsultanci udzielają informacji w kilku językach: polskim, ukraińskim, angielskim i rosyjskim.

Dzwoniąc pod numer 800 190 590 dowiesz się:

  • gdzie znajdziesz najbliższą placówkę medyczną: poradnię lekarza rodzinnego (POZ), pomoc medyczną w nocy (między godzinami 18.00 – 8.00 rano następnego dnia) lub szpital,
  • gdzie jest najbliższa apteka,
  • jak postępować w sytuacji zakażenia koronawirusem, jak otrzymać skierowanie na test pod kątem zakażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz gdzie pobrać wymaz do badania,
  • jak zapisać się na szczepienie przeciwko COVID-19.

PRZECZYTAJ: Teleplatforma Pierwszego Kontaktu w języku ukraińskim otwiera się w nowej karcie

Obsługa w języku ukraińskim w salach obsługi klientów

Zapewniamy również obsługę w języku ukraińskim w salach obsługi klientów w oddziałach wojewódzkich NFZ.

Zatrudnimy dodatkowe osoby ze znajomością języków polskiego i ukraińskiego, które pomogą obywatelom Ukrainy w załatwieniu spraw dotyczących zdrowia na miejscu, w oddziałach wojewódzkich NFZ.


Jak zgłosić chęć szczepienia przeciw Covid 19

15 stycznia 2021

INFORMACJE O SZCZEPIENIACH PRZECIW COVID 19

https://www.gov.pl/web/szczepimysie/rejestracja

Jak można się zgłosić?

  1. Wypełnij prosty formularz (podaj imię i nazwisko, numer PESEL, adres mailowy, kod pocztowy i opcjonalnie numer telefonu).
  2. Na adres mejlowy, który podałeś w formularzu, otrzymasz wiadomość z prośbą o potwierdzenie zgłoszenia.

    Pamiętaj! Jedyną stroną służącą do zgłoszenia chęci szczepienia przeciw COVID-19 jest https://szczepimysie.pacjent.gov.pl/.  Jeśli otrzymasz wiadomość dotyczącą szczepień, która wygląda podejrzanie, zgłoś ją na tej stronie: https://incydent.cert.pl/

  3. Wejdź na swoją pocztę i kliknij w link – Twój formularz zostanie zatwierdzony i zapisany w systemie.
  4. Kiedy ruszy rejestracja na szczepienia dla Twojej grupy, dostaniesz wiadomość mejlową z informacją, że masz już wystawione e-skierowanie.
  5. Wtedy będziesz mógł się zarejestrować na konkretny termin. Jak to zrobić? Sprawdź tutaj.

 

 


Zasady działania POZ – Podstawowej Opieki Zdrowotnej POZ

31 sierpnia 2020

Wizyty w POZ zgodnie z wytycznymi MZ i GIS  realizowane są w pierwszej kolejności  telefonicznie – teleporady . Lekarz decyduje o ewentualnej wizycie w przychodni  po wcześniejszym wywiadzie telefonicznym. Na teleporadę pacjent umawia się poprzez rejestrację telefoniczną : tel. 12 307 03 44 , 12376 83 14 ,  535 609 676, w godzinach pracy POZ. Lekarz POZ dzwoni do pacjenta zgodnie z ustalonym terminem teleporady na wskazany nr telefonu podczas rejestracji. Trzy nie udane próby kontaktu z pacjentem skutkują brakiem realizacji wizyty.  Czas pracy POZ bez zmian – pon- pt 8.00- 18.00

Podczas teleporady istnieje możliwość realizacji : e-recepty, e-skierowania, e-zwolnienie lekarskie, e-wyroby medyczne.

Szczepienia ochronne -Realizujemy szczepienia ochronne zgodnie z wytycznymi Ministra Zdrowia , na wizytę należy się umówić  drogą telefoniczną : tel. 12 307 03 44 , 12 376 83 14 ,  535 609 676. Na wizytę z dzieckiem przychodzi jeden opiekun zachowując zasady epidemiologiczne tj. bez cech infekcji, nie jest objęty kwarantanną.

Recepty w POZ na leki przewlekłe przyjmujemy drogą telefoniczną i mailową : centrum @biotamed.pl, tel. 12 307 03 44 , 12 376 83 14 ,  535 609 676 ( prosimy o dopisanie aktualnego telefonu kontaktowego ).

Przed wejściem do przychodni znajduje się skrzynka na ewentualną korespondencję  papierową dotyczącą recept oraz dokumentacji. Recepty realizowane są w miarę możliwości na bieżąco – po wypisaniu recepty kontaktujemy się  z Państwem w celu przekazania kodu recepty, na podstawie którego realizujecie Państwo recepty w aptece.

Prosimy o przemyślaną  informację o wszystkich kończących się lekach stale podawanych. Recepty wypisywane są na okres 3 miesięcy, w aptece istnieje możliwość realizacji recepty z podziałem czasowym.

Zachęcamy do założenia IKP – Internetowego Konta Pacjenta  na stronie : pacjent.gov.pl › internetowe-konto-pacjent. Konto umożliwia szybki dostęp do e-recepty oraz innej dokumentacji medycznej.

Badania laboratoryjne  realizujemy tylko pilne zlecenia pacjentów bez cech infekcji wirusowej.

Badania wykonujemy : Poniedziałek , Wtorek , Czwartek ,  Piątek prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny i umówienie godziny pobrania materiału.

Godziny pracy przychodni 8.00- 18.00  Pon -Pt 

Telefony kontaktowe bez zmian  12 307 03 44 , 12 376 83 14  535 609 676

e- mail:centrum@biotamed.pl

Koronawirus Covid -19

ZASADY POSTĘPOWANIA

Jak się zachować kiedy mam objawy COVID-19?

Co zrobić jak dowiedziałem/am się o dodatnim wyniku?
www.gov.pl/web/gis/jak-sie-zachowac-kiedy-mam-objawy-covid-19-co-zrobic-jak-dowiedzialemam-sie-o-dodatnim-wyniku
Jeśli masz objawy infekcji m.in.: gorączkę, kaszel, odczuwasz duszność lub straciłeś węch lub smak i podejrzewasz u siebie zakażenie koronawirusem (wirusem SARS-CoV-2), nie idź do pracy, pozostań w domu i umów telefonicznie termin teleporady lub porady u lekarza POZ.
Jeżeli lekarz POZ skieruje Cię na test, zawiadom pracodawcę. Od momentu wypisania zlecenia na test automatycznie jest nakładana na Ciebie kwrantanna , co jest równoznaczne z ZLA (zwolnieniem lekarskim). Badanie możesz wykonać w punkcie, w którym zostanie Ci pobrany wymaz z nosogardła.

Listę punktów znajdziesz pod adresem:

https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/test-w-mobilnym-punkcie-pobran
Informacja o dodatnim wyniku badania zostanie zamieszczona przez laboratoriumw systemie EWP, dostępnym dla zaangażowanych podmiotów, w tym Policji, służb sanitarnych.
Wynik badania będzie również dostępny dla Twojego lekarza POZ w aplikacji gabinet.gov.pl oraz dla Ciebie na Internetowym Koncie Pacjenta (instrukcję założenia konta znajdziesz tutaj….).
Lekarz POZ poinformuje Cię o wyniku badania. W przypadku braku kontaktu telefonicznego ze strony lekarza POZ, skontaktuj się z przychodnią, w której zlecono Ci badanie.
Jeśli robiłeś badanie komercyjnie bez skierowania od lekarza POZ, a wynik jest dodatni to nie wychodź z domu. Umów telefonicznie termin teleporady u lekarza POZ. Lekarz POZ zadecyduje czy powinieneś dochodzić do zdrowia w domu czy też twój stan wymaga leczenia w warunkach szpitalnych i zostaniesz skierowany do szpitala. W przypadku, gdy nie masz warunków do odbywania izolacji w warunkach domowych, lekarz może skierować Cię do izolatorium.

Jeżeli lekarz skierował Cię do odbywania izolacji w warunkach domowych, to przekaże tę informację systemem gabinet.gov.pl do powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej.Jeśli jesteś osobą pracującą  nałożona na Ciebie izolacja domowa jest równoznaczna ze ZWOLNIENIEM LEKARSKIM- ZLA , lekarz nie wypisuje już zwolnienia lekarskiego ZLA Po pojawieniu się tej informacji w systemie, powiatowa stacja sanitarno-epidemiologiczna rozpoczyna procedurę:
1. zostaniesz poproszony o sporządzenie listy osób, z którymi ostatnio kontaktowałeś się –Inspekcja Sanitarna przeprowadzi wywiad i rozpocznie dochodzenie epidemiologiczne.
2. możesz zostać poproszony o odpowiedzi na inne ważne w dochodzeniu pytania. Na osoby, z którymi miałeś kontakt może zostać nałożona 10-dniowa kwarantanna, jeżeli charakter tego kontaktu niósł ryzyko przeniesienia zakażenia (tzw. bliski kontakt). Pozostałe osoby z kontaktu zostaną objęte nadzorem epidemiologicznym.

Natomiast w każdym przypadku odbywania przez Ciebie izolacji w domu, kwarantanną zostaną objęte osoby, które z Tobą zamieszkują – jeśli są zatrudnione powinny złożyć pracodawcy OŚWIADCZENIE, że przebywają w kwarantannie co usprawiedliwi ich nieobecność w pracy i pozwoli ustalić zasady wykonywania telepracy lub gdy jest to niemożliwe będzie podstawą do wypłacenia zasiłku chorobowego. W przypadku wątpliwości ze strony pracodawcy może on zweryfikować informację o kwarantannie w powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej.

Konieczne jest zainstalowanie aplikacji „Kwarantanna domowa” -aplikację pobierzesz z App Store lub Google Play, po jej zainstalowaniu zarejestruj się za pomocą numeru telefonu.

Po 10 dniach, jeżeli nie masz objawów, zostajesz automatycznie zwolniony z izolacji domowej. Jeśli objawy utrzymują się -poinformuj lekarza. Lekarz podejmie decyzję o dalszym postępowaniu wobec Ciebie. Przestrzegaj zasad związanych z odbywaniem izolacji i zadbaj, aby przestrzegały ich osoby, które z tobą mieszkają i są skierowane do izolacji (w przypadku wyniki dodatniego) lub kwarantanny (w przypadku bliskiego kontaktu z osobą dodatnią.

W przypadku pojawienia się niepokojących objawów i niezbędny jest kontakt z pogotowiem ratunkowym, zadzwoń na numer 999 lub 112, poinformuj o tym, że jesteś na izolacji domowej lub kwarantannie


INFORMACJE DLA PACJENTÓW

20 kwietnia 2020

INFORMACJE DOTYCZĄCE WIZYT SPECJALISTYCZNYCH

Od 01.06.2020 wznawiamy realizację wizyt specjalistycznych w formie stacjonarnej , z zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa sanitarno- epidemiologicznego.

INFORMACJE DOTYCZĄCE WIZYT  POZ Podstawowa Opieka Zdrowotna – nadal bez zmian , w pierwszej kolejności tele- wizyty, zgodnie z wytycznymi NFZ, MZ i GIS.  O wizycie w gabinecie decyduje lekarz na podstawie wcześniejszej tele- wizyty.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PORADNI REHABILITACYJNEJ

Od 05.05.2020 wznawiamy działanie stacjonarne PORADNI REHABILITACJI MEDYCZNEJ- zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia.

INFORMACJE DOTYCZĄCE SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH -Realizujemy szczepienia ochronne zgodnie z wytycznymi Ministra Zdrowia

Komunikat Ministerstwa Zdrowia w sprawie szczepień ochronnych.

Czytaj więcej
https://www.gov.pl/…/komunikat-sprawie-wykonywania-szczepie…

INFORMACJE DOTYCZĄCE WIZYT SPECJALISTYCZNYCH

Realizujemy wizyty specjalistyczne w formie tele- wizyty, wizyty online:

Dermatolog

Endokrynolog

Laryngolog

Neurolog

Psychiatra Dziecięcy

Urolog


KORONAWIRUS – INFORMACJE DLA PACJENTÓW

10 marca 2020

 


UWAGA  INFORMACJA DLA PACJENTÓW

Wizyty w poradniach specjalistycznych zostają odwołane od 16.03.2020  – na chwilę obecną do odwołania. Wizyty ginekologiczne kobiet ciężarnych i pilne przypadki realizowane są po wcześniejszym kontakcie z naszej strony. Na taką wizytę przychodzi pacjentka  bez cech infekcji i bez osoby towarzyszącej.

Wizyty w POZ zgodnie z wytycznymi  realizowane są telefonicznie – teleporady . Lekarz decyduje o ewentualnej wizycie w przychodni , po wcześniejszym wywiadzie telefonicznym.

Recepty w POZ na leki przewlekłe przyjmujemy drogą telefoniczną i mailową : centrum @biotamed.pl Realizowane są w miarę możliwości na bieżąco – po wypisaniu recepty kontaktujemy się  z Państwem w celu przekazania kodu recepty, na podstawie którego realizujecie Państwo recepty w aptece.

Badania laboratoryjne – wstrzymane, realizujemy tylko pilne zlecenia pacjentów bez cech infekcji wirusowej.

Badania wykonujemy : Poniedziałek , Wtorek , Piątek prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny i umówienie godziny pobrania materiału.

Godziny pracy przychodni 8.00- 18.00  Pon -Pt 

Telefony kontaktowe bez zmian  12 307 03 44 , 535 609 676

Koronawirus SARS-CoV-2
Schemat postępowania dla POZ i NiŚOZ

KAŻDEMU pacjentowi, również bez cech infekcji, zgłaszającemu chęć wizyty u lekarza najpierw należy udzielić TELEPORADY.
Tylko w sytuacjach kiedy jest to niezbędne pacjent powinien zostać umówiony na konkretną godzinę do lekarza.
Lekarz udzielający TELEPORADY na podstawie przeprowadzonego wywiadu medycznego i oceny stanu zdrowia pacjenta ma możliwość wystawienia zwolnienia lekarskiego.
Należy szeroko informować pacjentów o konieczności kontaktu telefonicznego w celu ustalenia możliwości wizyty w przychodni.
Każdego pacjenta rejestracja powinna poinformować o możliwości uzyskania teleporady.
Podczas rozmowy telefonicznej rejestracja powinna przeprowadzić ankietę wstępnej kwalifikacji w kierunku zakażenia koronawirusem SARS CoV-2.
Pacjent z objawami infekcji lub podejrzany o zakażenie koronawirusem SARS CoV-2 powinien TELEFONICZNIE przełożyć poradę w AOS na inny termin.

NIE ZAWSZE OBJAWY W POWIĄZANIU Z KONTAKTEM W OKRESIE OSTATNICH 14 DNI ŚWIADCZĄ O ZAKAŻENIU KORONAWIRUSEM SARS-CoV-2
Ale
każdy pacjent manifestujący objawy ostrej infekcji dróg oddechowych (gorączka >380C wraz z kaszlem lub dusznością) w powiązaniu z kryteriami epidemiologicznymi powinien trafić do oddziału zakaźnego lub obserwacyjno-zakaźnego.

KAŻDEMU pacjentowi, również bez cech infekcji, zgłaszającemu chęć wizyty u lekarza najpierw należy udzielić TELEPORADY.
Tylko w sytuacjach kiedy jest to niezbędne pacjent powinien zostać umówiony na konkretną godzinę do lekarza.
Lekarz udzielający TELEPORADY na podstawie przeprowadzonego wywiadu medycznego i oceny stanu zdrowia pacjenta ma możliwość wystawienia zwolnienia lekarskiego.

Wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego

 


Linia telefoniczna

21 lutego 2020

W dniu 20.02.2020 nastąpiła awaria linii telefonicznej nr 12 307 03 44.

Za utrudnienia przepraszamy, prosimy o kontakt z nr tel. 535 609 676.

Dokładamy wszelkich starań aby szybko naprawić awarię.


Pomysł na prezent – bon upominkowy

22 grudnia 2019

 

Zdrowie jest najważniejsze, okres świąt to dobry moment aby zadbać o siebie i osoby nam bliskie. Być może to najlepszy prezent jakim możemy podarować.

W ofercie :
Bony upominkowe na zabiegi rehabilitacyjne
Bony upominkowe na wizyty ginekologiczne – pakiet/wizyta ,usg,badanie cytologiczne/
Bony upominkowe na badania laboratoryjne – pakiety do wyboru


25.03.2019 – utrudnienia w pracy przychodni

24 marca 2019

W dniu 25.03.2019 mogą wystąpić utrudnienia  pracy przychodni związane z  brakiem dostawy prądu, spowodowane   prowadzeniem przez elektrownią prac konserwacyjnych. Przewidywany czas trwania prac 8.00- 14.00, przychodnia nie ma wpływu na przerwy w dostawie prądu elektrycznego.

Za utrudnienia przepraszamy.

 


12 listopada informacja dotycząca pracy POZ

9 listopada 2018

Informacja dotycząca udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w Poradni POZ .

Na podstawie komunikatu Ministra Zdrowia z dnia 08.11.2018  w dniu 12.11. 2018 Poradnia POZ będzie nieczynna. W przypadkach nagłych świadczeń medycznych udzielają placówki opieki całodobowej zgodnie z zasadami pracy w dni wolne od pracy i świąteczne .

 

Komunikat Ministra Zdrowia

Informacja dotycząca udzielania świadczeń opieki zdrowotnej oraz pracy aptek ogólnodostępnych w dniu 12 listopada 2018 r.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego oraz dostępu do świadczeń opieki zdrowotnej ustawa z dnia 7 listopada 2018 r. o ustanowieniu Święta Narodowego z okazji Setnej Rocznicy Odzyskania Niepodległości Rzeczypospolitej Polskiej stanowi, że:

1. Świadczenia opieki zdrowotnej w szpitalach i w ambulatoryjnej opiece zdrowotnej (a więc wszystkie świadczenia szpitalne, świadczenia ambulatoryjnej opieki zdrowotnej, np.: świadczenia specjalistyczne i świadczenia z zakresu rehabilitacji) udzielane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.), które mają być udzielone w dniu 12 listopada 2018 r. w godzinach ich udzielania przez świadczeniodawcę, który zawarł umowę o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej z Funduszem, są udzielane w dniu 12 listopada 2018 r. według zaplanowanej na ten dzień kolejności zgłoszenia wynikającej z listy oczekujących lub kontynuacji leczenia u danego świadczeniodawcy.

W celu udzielania ww. świadczeń świadczeniodawcy powinni zapewnić w dniu 12 listopada 2018 r. pracę wszystkich osób, które są niezbędne dla udzielania przedmiotowych świadczeń (np.: rejestracji w poradni, ale niekoniecznie całego pionu administracyjnego, czy kadrowego, jeżeli nie jest on konieczny do nieprzerwanego udzielania świadczeń w tym dniu – decyzję w tej sprawie podejmuje pracodawca), przy zapewnieniu wynagrodzenia – jak za dzień ustawowo wolny od pracy – zgodnie z przepisami ustawy o działalności leczniczej oraz prawa pracy.
Powyższe oznacza, że ustawa nie wymaga pracy podstawowej opieki zdrowotnej oraz tych podmiotów wykonujących działalność leczniczą, które nie mają umów z Narodowym Funduszem Zdrowia np.: Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa lub Inspektoratów Sanitarnych. W przypadku nagłego zachorowania lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia pacjenta, które nie jest stanem nagłym, pomoc udzielana będzie pacjentom przez podmioty realizujące świadczenia nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej.

2. Apteki ogólnodostępne, które w ciągu roku pełnią dyżury w dni wolne od pracy również pracują w dniu 12 listopada 2018 r. – jak w każdym innym dniu wolnym od pracy.

Informacje o publikacji dokumentu
Opublikowano: 08.11.2018 15:49
Osoba publikująca: Kinga Łuszczyńska
Zmodyfikowano: 08.11.2018 15:49
Osoba modyfikująca: Kinga Łuszczyńska



Poradnia reumatologiczna

31 sierpnia 2022

Poradnia reumatologiczna

Pragniemy Państwa poinformować o poszerzeniu naszej działalności o kolejną poradnię specjalistyczną. Zapraszamy do korzystania z usług PORADNI REUMATOLOGICZNEJ.                                                                                                       W poradni świadczymy usługi z zakresu leczenia i diagnostyki chorób reumatologicznych, między innymi takich jednostek chorobowych jak: reumatoidalne zapalenie stawów- RZS, zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa – ZZSK, choroby tkanki łącznej, toczeń rumieniowaty układowy,twardzina , zapalenie wielomięśniowe, układowe zapalenia naczyń. W Centrum Medycznym Biotamed  istnieje możliwość poszerzenia diagnostyki o badania obrazowe – USG oraz  szeroki zakres  badań diagnostycznych – analitycznych.                                                                                  Szczegółowych informacji udzielają pracownicy naszego Centrum Tel. +48 535 609 676 ,Tel. +48 12 307 03 44.

W poradni świadczymy usługi komercyjne jak również zapraszamy pacjentów posiadających pakiety ubezpieczeniowe w towarzystwach ubezpieczeniowych współpracujących z nami. Na wizytę możecie Państwo umówić się bezpośrednio w naszej placówce lub przez infolinię :

– infolinię Allianz nr tel. 22 567 67 07

 infolinię PZU nr tel. 801405905

– infolinię SIGNAL – IDUNA nr tel. 22 505 65 06

– infolinię TU ZDROWIE

– infolinię SALTUS  nr tel. 801 005 777  lub 58 770 36 92.