slide
slide

Jak zgłosić chęć szczepienia przeciw Covid 19

15 stycznia 2021

INFORMACJE O SZCZEPIENIACH DLA OSÓB 80+ i 70+

https://www.gov.pl/web/szczepimysie/rejestracja

Jak można się zgłosić?

  1. Wypełnij prosty formularz (podaj imię i nazwisko, numer PESEL, adres mailowy, kod pocztowy i opcjonalnie numer telefonu).
  2. Na adres mejlowy, który podałeś w formularzu, otrzymasz wiadomość z prośbą o potwierdzenie zgłoszenia.

    Pamiętaj! Jedyną stroną służącą do zgłoszenia chęci szczepienia przeciw COVID-19 jest https://szczepimysie.pacjent.gov.pl/.  Jeśli otrzymasz wiadomość dotyczącą szczepień, która wygląda podejrzanie, zgłoś ją na tej stronie: https://incydent.cert.pl/

  3. Wejdź na swoją pocztę i kliknij w link – Twój formularz zostanie zatwierdzony i zapisany w systemie.
  4. Kiedy ruszy rejestracja na szczepienia dla Twojej grupy, dostaniesz wiadomość mejlową z informacją, że masz już wystawione e-skierowanie.
  5. Wtedy będziesz mógł się zarejestrować na konkretny termin. Jak to zrobić? Sprawdź tutaj.

 

 


Zasady działania POZ – Podstawowej Opieki Zdrowotnej POZ

31 sierpnia 2020

Wizyty w POZ zgodnie z wytycznymi MZ i GIS  realizowane są w pierwszej kolejności  telefonicznie – teleporady . Lekarz decyduje o ewentualnej wizycie w przychodni  po wcześniejszym wywiadzie telefonicznym. Na teleporadę pacjent umawia się poprzez rejestrację telefoniczną : tel. 12 307 03 44 , 12376 83 14 ,  535 609 676, w godzinach pracy POZ. Lekarz POZ dzwoni do pacjenta zgodnie z ustalonym terminem teleporady na wskazany nr telefonu podczas rejestracji. Trzy nie udane próby kontaktu z pacjentem skutkują brakiem realizacji wizyty.  Czas pracy POZ bez zmian – pon- pt 8.00- 18.00

Podczas teleporady istnieje możliwość realizacji : e-recepty, e-skierowania, e-zwolnienie lekarskie, e-wyroby medyczne.

Szczepienia ochronne -Realizujemy szczepienia ochronne zgodnie z wytycznymi Ministra Zdrowia , na wizytę należy się umówić  drogą telefoniczną : tel. 12 307 03 44 , 12 376 83 14 ,  535 609 676. Na wizytę z dzieckiem przychodzi jeden opiekun zachowując zasady epidemiologiczne tj. bez cech infekcji, nie jest objęty kwarantanną.

Recepty w POZ na leki przewlekłe przyjmujemy drogą telefoniczną i mailową : centrum @biotamed.pl, tel. 12 307 03 44 , 12 376 83 14 ,  535 609 676 ( prosimy o dopisanie aktualnego telefonu kontaktowego ).

Przed wejściem do przychodni znajduje się skrzynka na ewentualną korespondencję  papierową dotyczącą recept oraz dokumentacji. Recepty realizowane są w miarę możliwości na bieżąco – po wypisaniu recepty kontaktujemy się  z Państwem w celu przekazania kodu recepty, na podstawie którego realizujecie Państwo recepty w aptece.

Prosimy o przemyślaną  informację o wszystkich kończących się lekach stale podawanych. Recepty wypisywane są na okres 3 miesięcy, w aptece istnieje możliwość realizacji recepty z podziałem czasowym.

Zachęcamy do założenia IKP – Internetowego Konta Pacjenta  na stronie : pacjent.gov.pl › internetowe-konto-pacjent. Konto umożliwia szybki dostęp do e-recepty oraz innej dokumentacji medycznej.

Badania laboratoryjne  realizujemy tylko pilne zlecenia pacjentów bez cech infekcji wirusowej.

Badania wykonujemy : Poniedziałek , Wtorek , Czwartek ,  Piątek prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny i umówienie godziny pobrania materiału.

Godziny pracy przychodni 8.00- 18.00  Pon -Pt 

Telefony kontaktowe bez zmian  12 307 03 44 , 12 376 83 14  535 609 676

e- mail:centrum@biotamed.pl

Koronawirus Covid -19

ZASADY POSTĘPOWANIA

Jak się zachować kiedy mam objawy COVID-19?

Co zrobić jak dowiedziałem/am się o dodatnim wyniku?
www.gov.pl/web/gis/jak-sie-zachowac-kiedy-mam-objawy-covid-19-co-zrobic-jak-dowiedzialemam-sie-o-dodatnim-wyniku
Jeśli masz objawy infekcji m.in.: gorączkę, kaszel, odczuwasz duszność lub straciłeś węch lub smak i podejrzewasz u siebie zakażenie koronawirusem (wirusem SARS-CoV-2), nie idź do pracy, pozostań w domu i umów telefonicznie termin teleporady lub porady u lekarza POZ.
Jeżeli lekarz POZ skieruje Cię na test, zawiadom pracodawcę. Od momentu wypisania zlecenia na test automatycznie jest nakładana na Ciebie kwrantanna , co jest równoznaczne z ZLA (zwolnieniem lekarskim). Badanie możesz wykonać w punkcie, w którym zostanie Ci pobrany wymaz z nosogardła.

Listę punktów znajdziesz pod adresem:

https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/test-w-mobilnym-punkcie-pobran
Informacja o dodatnim wyniku badania zostanie zamieszczona przez laboratoriumw systemie EWP, dostępnym dla zaangażowanych podmiotów, w tym Policji, służb sanitarnych.
Wynik badania będzie również dostępny dla Twojego lekarza POZ w aplikacji gabinet.gov.pl oraz dla Ciebie na Internetowym Koncie Pacjenta (instrukcję założenia konta znajdziesz tutaj….).
Lekarz POZ poinformuje Cię o wyniku badania. W przypadku braku kontaktu telefonicznego ze strony lekarza POZ, skontaktuj się z przychodnią, w której zlecono Ci badanie.
Jeśli robiłeś badanie komercyjnie bez skierowania od lekarza POZ, a wynik jest dodatni to nie wychodź z domu. Umów telefonicznie termin teleporady u lekarza POZ. Lekarz POZ zadecyduje czy powinieneś dochodzić do zdrowia w domu czy też twój stan wymaga leczenia w warunkach szpitalnych i zostaniesz skierowany do szpitala. W przypadku, gdy nie masz warunków do odbywania izolacji w warunkach domowych, lekarz może skierować Cię do izolatorium.

Jeżeli lekarz skierował Cię do odbywania izolacji w warunkach domowych, to przekaże tę informację systemem gabinet.gov.pl do powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej.Jeśli jesteś osobą pracującą  nałożona na Ciebie izolacja domowa jest równoznaczna ze ZWOLNIENIEM LEKARSKIM- ZLA , lekarz nie wypisuje już zwolnienia lekarskiego ZLA Po pojawieniu się tej informacji w systemie, powiatowa stacja sanitarno-epidemiologiczna rozpoczyna procedurę:
1. zostaniesz poproszony o sporządzenie listy osób, z którymi ostatnio kontaktowałeś się –Inspekcja Sanitarna przeprowadzi wywiad i rozpocznie dochodzenie epidemiologiczne.
2. możesz zostać poproszony o odpowiedzi na inne ważne w dochodzeniu pytania. Na osoby, z którymi miałeś kontakt może zostać nałożona 10-dniowa kwarantanna, jeżeli charakter tego kontaktu niósł ryzyko przeniesienia zakażenia (tzw. bliski kontakt). Pozostałe osoby z kontaktu zostaną objęte nadzorem epidemiologicznym.

Natomiast w każdym przypadku odbywania przez Ciebie izolacji w domu, kwarantanną zostaną objęte osoby, które z Tobą zamieszkują – jeśli są zatrudnione powinny złożyć pracodawcy OŚWIADCZENIE, że przebywają w kwarantannie co usprawiedliwi ich nieobecność w pracy i pozwoli ustalić zasady wykonywania telepracy lub gdy jest to niemożliwe będzie podstawą do wypłacenia zasiłku chorobowego. W przypadku wątpliwości ze strony pracodawcy może on zweryfikować informację o kwarantannie w powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej.

Konieczne jest zainstalowanie aplikacji „Kwarantanna domowa” -aplikację pobierzesz z App Store lub Google Play, po jej zainstalowaniu zarejestruj się za pomocą numeru telefonu.

Po 10 dniach, jeżeli nie masz objawów, zostajesz automatycznie zwolniony z izolacji domowej. Jeśli objawy utrzymują się -poinformuj lekarza. Lekarz podejmie decyzję o dalszym postępowaniu wobec Ciebie. Przestrzegaj zasad związanych z odbywaniem izolacji i zadbaj, aby przestrzegały ich osoby, które z tobą mieszkają i są skierowane do izolacji (w przypadku wyniki dodatniego) lub kwarantanny (w przypadku bliskiego kontaktu z osobą dodatnią.

W przypadku pojawienia się niepokojących objawów i niezbędny jest kontakt z pogotowiem ratunkowym, zadzwoń na numer 999 lub 112, poinformuj o tym, że jesteś na izolacji domowej lub kwarantannie


INFORMACJE DLA PACJENTÓW

20 kwietnia 2020

INFORMACJE DOTYCZĄCE WIZYT SPECJALISTYCZNYCH

Od 01.06.2020 wznawiamy realizację wizyt specjalistycznych w formie stacjonarnej , z zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa sanitarno- epidemiologicznego.

INFORMACJE DOTYCZĄCE WIZYT  POZ Podstawowa Opieka Zdrowotna – nadal bez zmian , w pierwszej kolejności tele- wizyty, zgodnie z wytycznymi NFZ, MZ i GIS.  O wizycie w gabinecie decyduje lekarz na podstawie wcześniejszej tele- wizyty.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PORADNI REHABILITACYJNEJ

Od 05.05.2020 wznawiamy działanie stacjonarne PORADNI REHABILITACJI MEDYCZNEJ- zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia.

INFORMACJE DOTYCZĄCE SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH -Realizujemy szczepienia ochronne zgodnie z wytycznymi Ministra Zdrowia

Komunikat Ministerstwa Zdrowia w sprawie szczepień ochronnych.

Czytaj więcej
https://www.gov.pl/…/komunikat-sprawie-wykonywania-szczepie…

INFORMACJE DOTYCZĄCE WIZYT SPECJALISTYCZNYCH

Realizujemy wizyty specjalistyczne w formie tele- wizyty, wizyty online:

Dermatolog

Endokrynolog

Laryngolog

Neurolog

Psychiatra Dziecięcy

Urolog


KORONAWIRUS – INFORMACJE DLA PACJENTÓW

10 marca 2020

 


UWAGA  INFORMACJA DLA PACJENTÓW

Wizyty w poradniach specjalistycznych zostają odwołane od 16.03.2020  – na chwilę obecną do odwołania. Wizyty ginekologiczne kobiet ciężarnych i pilne przypadki realizowane są po wcześniejszym kontakcie z naszej strony. Na taką wizytę przychodzi pacjentka  bez cech infekcji i bez osoby towarzyszącej.

Wizyty w POZ zgodnie z wytycznymi  realizowane są telefonicznie – teleporady . Lekarz decyduje o ewentualnej wizycie w przychodni , po wcześniejszym wywiadzie telefonicznym.

Recepty w POZ na leki przewlekłe przyjmujemy drogą telefoniczną i mailową : centrum @biotamed.pl Realizowane są w miarę możliwości na bieżąco – po wypisaniu recepty kontaktujemy się  z Państwem w celu przekazania kodu recepty, na podstawie którego realizujecie Państwo recepty w aptece.

Badania laboratoryjne – wstrzymane, realizujemy tylko pilne zlecenia pacjentów bez cech infekcji wirusowej.

Badania wykonujemy : Poniedziałek , Wtorek , Piątek prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny i umówienie godziny pobrania materiału.

Godziny pracy przychodni 8.00- 18.00  Pon -Pt 

Telefony kontaktowe bez zmian  12 307 03 44 , 535 609 676

Koronawirus SARS-CoV-2
Schemat postępowania dla POZ i NiŚOZ

KAŻDEMU pacjentowi, również bez cech infekcji, zgłaszającemu chęć wizyty u lekarza najpierw należy udzielić TELEPORADY.
Tylko w sytuacjach kiedy jest to niezbędne pacjent powinien zostać umówiony na konkretną godzinę do lekarza.
Lekarz udzielający TELEPORADY na podstawie przeprowadzonego wywiadu medycznego i oceny stanu zdrowia pacjenta ma możliwość wystawienia zwolnienia lekarskiego.
Należy szeroko informować pacjentów o konieczności kontaktu telefonicznego w celu ustalenia możliwości wizyty w przychodni.
Każdego pacjenta rejestracja powinna poinformować o możliwości uzyskania teleporady.
Podczas rozmowy telefonicznej rejestracja powinna przeprowadzić ankietę wstępnej kwalifikacji w kierunku zakażenia koronawirusem SARS CoV-2.
Pacjent z objawami infekcji lub podejrzany o zakażenie koronawirusem SARS CoV-2 powinien TELEFONICZNIE przełożyć poradę w AOS na inny termin.

NIE ZAWSZE OBJAWY W POWIĄZANIU Z KONTAKTEM W OKRESIE OSTATNICH 14 DNI ŚWIADCZĄ O ZAKAŻENIU KORONAWIRUSEM SARS-CoV-2
Ale
każdy pacjent manifestujący objawy ostrej infekcji dróg oddechowych (gorączka >380C wraz z kaszlem lub dusznością) w powiązaniu z kryteriami epidemiologicznymi powinien trafić do oddziału zakaźnego lub obserwacyjno-zakaźnego.

KAŻDEMU pacjentowi, również bez cech infekcji, zgłaszającemu chęć wizyty u lekarza najpierw należy udzielić TELEPORADY.
Tylko w sytuacjach kiedy jest to niezbędne pacjent powinien zostać umówiony na konkretną godzinę do lekarza.
Lekarz udzielający TELEPORADY na podstawie przeprowadzonego wywiadu medycznego i oceny stanu zdrowia pacjenta ma możliwość wystawienia zwolnienia lekarskiego.

Wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego

 


Linia telefoniczna

21 lutego 2020

W dniu 20.02.2020 nastąpiła awaria linii telefonicznej nr 12 307 03 44.

Za utrudnienia przepraszamy, prosimy o kontakt z nr tel. 535 609 676.

Dokładamy wszelkich starań aby szybko naprawić awarię.


Pomysł na prezent – bon upominkowy

22 grudnia 2019

 

Zdrowie jest najważniejsze, okres świąt to dobry moment aby zadbać o siebie i osoby nam bliskie. Być może to najlepszy prezent jakim możemy podarować.

W ofercie :
Bony upominkowe na zabiegi rehabilitacyjne
Bony upominkowe na wizyty ginekologiczne – pakiet/wizyta ,usg,badanie cytologiczne/
Bony upominkowe na badania laboratoryjne – pakiety do wyboru


25.03.2019 – utrudnienia w pracy przychodni

24 marca 2019

W dniu 25.03.2019 mogą wystąpić utrudnienia  pracy przychodni związane z  brakiem dostawy prądu, spowodowane   prowadzeniem przez elektrownią prac konserwacyjnych. Przewidywany czas trwania prac 8.00- 14.00, przychodnia nie ma wpływu na przerwy w dostawie prądu elektrycznego.

Za utrudnienia przepraszamy.

 


12 listopada informacja dotycząca pracy POZ

9 listopada 2018

Informacja dotycząca udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w Poradni POZ .

Na podstawie komunikatu Ministra Zdrowia z dnia 08.11.2018  w dniu 12.11. 2018 Poradnia POZ będzie nieczynna. W przypadkach nagłych świadczeń medycznych udzielają placówki opieki całodobowej zgodnie z zasadami pracy w dni wolne od pracy i świąteczne .

 

Komunikat Ministra Zdrowia

Informacja dotycząca udzielania świadczeń opieki zdrowotnej oraz pracy aptek ogólnodostępnych w dniu 12 listopada 2018 r.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego oraz dostępu do świadczeń opieki zdrowotnej ustawa z dnia 7 listopada 2018 r. o ustanowieniu Święta Narodowego z okazji Setnej Rocznicy Odzyskania Niepodległości Rzeczypospolitej Polskiej stanowi, że:

1. Świadczenia opieki zdrowotnej w szpitalach i w ambulatoryjnej opiece zdrowotnej (a więc wszystkie świadczenia szpitalne, świadczenia ambulatoryjnej opieki zdrowotnej, np.: świadczenia specjalistyczne i świadczenia z zakresu rehabilitacji) udzielane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.), które mają być udzielone w dniu 12 listopada 2018 r. w godzinach ich udzielania przez świadczeniodawcę, który zawarł umowę o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej z Funduszem, są udzielane w dniu 12 listopada 2018 r. według zaplanowanej na ten dzień kolejności zgłoszenia wynikającej z listy oczekujących lub kontynuacji leczenia u danego świadczeniodawcy.

W celu udzielania ww. świadczeń świadczeniodawcy powinni zapewnić w dniu 12 listopada 2018 r. pracę wszystkich osób, które są niezbędne dla udzielania przedmiotowych świadczeń (np.: rejestracji w poradni, ale niekoniecznie całego pionu administracyjnego, czy kadrowego, jeżeli nie jest on konieczny do nieprzerwanego udzielania świadczeń w tym dniu – decyzję w tej sprawie podejmuje pracodawca), przy zapewnieniu wynagrodzenia – jak za dzień ustawowo wolny od pracy – zgodnie z przepisami ustawy o działalności leczniczej oraz prawa pracy.
Powyższe oznacza, że ustawa nie wymaga pracy podstawowej opieki zdrowotnej oraz tych podmiotów wykonujących działalność leczniczą, które nie mają umów z Narodowym Funduszem Zdrowia np.: Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa lub Inspektoratów Sanitarnych. W przypadku nagłego zachorowania lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia pacjenta, które nie jest stanem nagłym, pomoc udzielana będzie pacjentom przez podmioty realizujące świadczenia nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej.

2. Apteki ogólnodostępne, które w ciągu roku pełnią dyżury w dni wolne od pracy również pracują w dniu 12 listopada 2018 r. – jak w każdym innym dniu wolnym od pracy.

Informacje o publikacji dokumentu
Opublikowano: 08.11.2018 15:49
Osoba publikująca: Kinga Łuszczyńska
Zmodyfikowano: 08.11.2018 15:49
Osoba modyfikująca: Kinga Łuszczyńska


Administrator

25 maja 2018

Klauzula informacyjna dotycząca pacjentów Centrum Medycznego Biotamed

1. Drogi Pacjencie, Administratorem Twoich danych osobowych jest Centrum Medyczne Biotamed Przychodna , zwane dalej: „Administratorem”. Możesz skontaktować się z Administratorem pisząc na adres:biuro@biotamed.pl lub telefonując pod numer: 12 3070344, 535 609 676 .

2. Twoje dane przetwarzane są w celu ochrony stanu zdrowia, świadczenia usług medycznych, zarządzania udzielaniem tych usług oraz leczenia. Podstawą prawną przetwarzania pozyskanych danych jest Ustawa z dnia 6 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.

3. Twoje dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w zakresie związanym z realizacją powyższych celów. Nie udostępniamy Twoich danych innym odbiorcom oprócz podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa.

4. Administrator nie zamierza przekazywać Twoich danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych, chyba ,że bierzesz udział w badaniach klinicznych i wyraziłeś na to zgodę .

5. Twoje dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres wyznaczony właściwym przepisem prawa: Ustawa z dnia 6 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.

6. Masz prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, zaktualizowania, jak również masz prawo do ograniczenia przetwarzania danych. Zasady udostępnienia dokumentacji medycznej zostały określone przez przepisy polskiego prawa.

7. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez Administratora przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

8. Przekazaniem nam Twoich danych osobowych jest wymogiem ustawowym, dotyczy każdego Pacjenta, wobec którego realizujemy cele opisane w punkcie 2.

9. W oparciu o Twoje dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Ciebie zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*.

* Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.


BEZPŁATNE SZCZEPIENIA PRZECIWKO PNEUMOKOKOM W POZ

23 marca 2018

PNEUMOKOKI SZCZEPIENIE



Jak zgłosić chęć szczepienia przeciw Covid 19

15 stycznia 2021

INFORMACJE O SZCZEPIENIACH DLA OSÓB 80+ i 70+

https://www.gov.pl/web/szczepimysie/rejestracja

Jak można się zgłosić?

  1. Wypełnij prosty formularz (podaj imię i nazwisko, numer PESEL, adres mailowy, kod pocztowy i opcjonalnie numer telefonu).
  2. Na adres mejlowy, który podałeś w formularzu, otrzymasz wiadomość z prośbą o potwierdzenie zgłoszenia.

    Pamiętaj! Jedyną stroną służącą do zgłoszenia chęci szczepienia przeciw COVID-19 jest https://szczepimysie.pacjent.gov.pl/.  Jeśli otrzymasz wiadomość dotyczącą szczepień, która wygląda podejrzanie, zgłoś ją na tej stronie: https://incydent.cert.pl/

  3. Wejdź na swoją pocztę i kliknij w link – Twój formularz zostanie zatwierdzony i zapisany w systemie.
  4. Kiedy ruszy rejestracja na szczepienia dla Twojej grupy, dostaniesz wiadomość mejlową z informacją, że masz już wystawione e-skierowanie.
  5. Wtedy będziesz mógł się zarejestrować na konkretny termin. Jak to zrobić? Sprawdź tutaj.