AWARIA LINI TELEFONICZNEJ 12 307-03-44
24 października 2024
AWARIA LINI TELEFONICZNEJ
Czasowa awaria numeru 12 307-03- 44
Prosimy o kontakt nr 535-609-676
lub nr 537-375-444- telefon zastępczy
PRZEPRASZAMY ZA UTRUDNIENIA
MASAŻ KOBIDO
27 czerwca 2024
Zapraszamy Państwa do korzystania z naszej nowej usługi MASAŻU TWARZY KOBIDO
MASAŻ KOBIDO – to japoński styl pielęgnacji twarzy, jest najbardziej zaawansowaną technicznie formą masażu twarzy w Japonii. Daje jedne z najlepszych efektów terapii twarzy. Opiera się na 48 starożytnych charakterystycznych technikach, które koncentruj się głównie na specjalnych ruchach perkusyjnych. Japoński masaż twarzy Kobido ma działanie pielęgnacyjne oraz liftingujące na poziomie skóry, tkanki podskórnej, powięzi i mięśni. Poprawia kontur twarzy, zapobiega powstawaniu tzw. chomików, podnosi policzki, spłyca bruzdy nosowo-wargowe, zmniejsza “worki” pod oczami, odprowadza z twarzy nadmiar nagromadzonej limfy, podnosi opadające powieki, wygładza zmarszczki mimiczne a skóra staje się bardziej jędrna i promienna.
Poradnia reumatologiczna
31 sierpnia 2022
Poradnia reumatologiczna
Pragniemy Państwa poinformować o poszerzeniu naszej działalności o kolejną poradnię specjalistyczną. Zapraszamy do korzystania z usług PORADNI REUMATOLOGICZNEJ. W poradni świadczymy usługi z zakresu leczenia i diagnostyki chorób reumatologicznych, między innymi takich jednostek chorobowych jak: reumatoidalne zapalenie stawów- RZS, zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa – ZZSK, choroby tkanki łącznej, toczeń rumieniowaty układowy,twardzina , zapalenie wielomięśniowe, układowe zapalenia naczyń. W Centrum Medycznym Biotamed istnieje możliwość poszerzenia diagnostyki o badania obrazowe – USG oraz szeroki zakres badań diagnostycznych – analitycznych. Szczegółowych informacji udzielają pracownicy naszego Centrum Tel. +48 535 609 676 ,Tel. +48 12 307 03 44.
W poradni świadczymy usługi komercyjne jak również zapraszamy pacjentów posiadających pakiety ubezpieczeniowe w towarzystwach ubezpieczeniowych współpracujących z nami. Na wizytę możecie Państwo umówić się bezpośrednio w naszej placówce lub przez infolinię :
– infolinię Allianz nr tel. 22 567 67 07
– infolinię PZU nr tel. 801405905
– infolinię SIGNAL – IDUNA nr tel. 22 505 65 06
– infolinię SALTUS nr tel. 801 005 777 lub 58 770 36 92.
Infolinia NFZ także w języku ukraińskim
13 marca 2022
Оголошення українською мовою
Całodobowa infolinia NFZ udziela pacjentom informacji w kilku językach, tym w polskim i ukraińskim. Zwiększamy obsadę infolinii o dodatkowych konsultantów, którzy posługują się językiem ukraińskim. Obsługa w języku ukraińskim w najbliższym okresie będzie zapewniona również w salach obsługi klientów w oddziałach wojewódzkich NFZ.
- Pod numerem bezpłatnej infolinii NFZ: 800 190 590 (Telefoniczna Informacja Pacjenta) można uzyskać np. informacje, gdzie znaleźć pomoc medyczną.
- Wzmocnienie obsady infolinii pozwoli obsłużyć większą liczbę połączeń od obywateli Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, w związku z konfliktem zbrojnym w swoim państwie.
- Także obsługa pacjentów w stacjonarnych placówkach NFZ będzie dostępna w języku ukraińskim.
Pomoc medyczna dla obywateli Ukrainy
– Każdy obywatel Ukrainy, który musiał opuścić swój kraj, będzie miał zapewnioną pomoc medyczną, dokładnie na takich samych zasadach, jak polski pacjent – podkreśla Filip Nowak, prezes NFZ.
Narodowy Fundusz Zdrowia dba o to, aby obywatele Ukrainy mogli w swoim ojczystym języku dowiedzieć się m.in. o możliwościach leczenia i przyjęcia szczepień w Polsce. Obywatele Ukrainy, którzy przybyli do Polski w związku z agresją militarną Rosji na ich państwo, w Polsce mają zagwarantowany dostęp do bezpłatnych szczepień przeciwko COVID-19, szczepień ochronnych dla dzieci i testów pod kątem zakażenia wirusem SARS-CoV-2.
Obsługa infolinii w języku ukraińskim
– Niezmiennie przez 24 godziny na dobę dostępna jest infolinia NFZ: 800 190 590. Wzmacniamy obsadę infolinii o dodatkowe osoby posługujące się językami polskim i ukraińskim – zaznacza Filip Nowak, prezes NFZ.
Połączenie jest bezpłatne. Infolinia pracuje całą dobę, przez 7 dni w tygodniu, także w święta. Konsultanci udzielają informacji w kilku językach: polskim, ukraińskim, angielskim i rosyjskim.
Dzwoniąc pod numer 800 190 590 dowiesz się:
- gdzie znajdziesz najbliższą placówkę medyczną: poradnię lekarza rodzinnego (POZ), pomoc medyczną w nocy (między godzinami 18.00 – 8.00 rano następnego dnia) lub szpital,
- gdzie jest najbliższa apteka,
- jak postępować w sytuacji zakażenia koronawirusem, jak otrzymać skierowanie na test pod kątem zakażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz gdzie pobrać wymaz do badania,
- jak zapisać się na szczepienie przeciwko COVID-19.
PRZECZYTAJ: Teleplatforma Pierwszego Kontaktu w języku ukraińskim otwiera się w nowej karcie
Obsługa w języku ukraińskim w salach obsługi klientów
Zapewniamy również obsługę w języku ukraińskim w salach obsługi klientów w oddziałach wojewódzkich NFZ.
Zatrudnimy dodatkowe osoby ze znajomością języków polskiego i ukraińskiego, które pomogą obywatelom Ukrainy w załatwieniu spraw dotyczących zdrowia na miejscu, w oddziałach wojewódzkich NFZ.
Jak zgłosić chęć szczepienia przeciw Covid 19
15 stycznia 2021
INFORMACJE O SZCZEPIENIACH PRZECIW COVID 19
https://www.gov.pl/web/szczepimysie/rejestracja
Jak można się zgłosić?
- Wypełnij prosty formularz (podaj imię i nazwisko, numer PESEL, adres mailowy, kod pocztowy i opcjonalnie numer telefonu).
- Na adres mejlowy, który podałeś w formularzu, otrzymasz wiadomość z prośbą o potwierdzenie zgłoszenia.
Pamiętaj! Jedyną stroną służącą do zgłoszenia chęci szczepienia przeciw COVID-19 jest https://szczepimysie.pacjent.gov.pl/. Jeśli otrzymasz wiadomość dotyczącą szczepień, która wygląda podejrzanie, zgłoś ją na tej stronie: https://incydent.cert.pl/
- Wejdź na swoją pocztę i kliknij w link – Twój formularz zostanie zatwierdzony i zapisany w systemie.
- Kiedy ruszy rejestracja na szczepienia dla Twojej grupy, dostaniesz wiadomość mejlową z informacją, że masz już wystawione e-skierowanie.
- Wtedy będziesz mógł się zarejestrować na konkretny termin. Jak to zrobić? Sprawdź tutaj.
Zasady działania POZ – Podstawowej Opieki Zdrowotnej POZ
31 sierpnia 2020
Wizyty w POZ zgodnie z wytycznymi MZ i GIS realizowane są w pierwszej kolejności telefonicznie – teleporady . Lekarz decyduje o ewentualnej wizycie w przychodni po wcześniejszym wywiadzie telefonicznym. Na teleporadę pacjent umawia się poprzez rejestrację telefoniczną : tel. 12 307 03 44 , 12376 83 14 , 535 609 676, w godzinach pracy POZ. Lekarz POZ dzwoni do pacjenta zgodnie z ustalonym terminem teleporady na wskazany nr telefonu podczas rejestracji. Trzy nie udane próby kontaktu z pacjentem skutkują brakiem realizacji wizyty. Czas pracy POZ bez zmian – pon- pt 8.00- 18.00
Podczas teleporady istnieje możliwość realizacji : e-recepty, e-skierowania, e-zwolnienie lekarskie, e-wyroby medyczne.
Szczepienia ochronne -Realizujemy szczepienia ochronne zgodnie z wytycznymi Ministra Zdrowia , na wizytę należy się umówić drogą telefoniczną : tel. 12 307 03 44 , 12 376 83 14 , 535 609 676. Na wizytę z dzieckiem przychodzi jeden opiekun zachowując zasady epidemiologiczne tj. bez cech infekcji, nie jest objęty kwarantanną.
Recepty w POZ na leki przewlekłe przyjmujemy drogą telefoniczną i mailową : centrum @biotamed.pl, tel. 12 307 03 44 , 12 376 83 14 , 535 609 676 ( prosimy o dopisanie aktualnego telefonu kontaktowego ).
Przed wejściem do przychodni znajduje się skrzynka na ewentualną korespondencję papierową dotyczącą recept oraz dokumentacji. Recepty realizowane są w miarę możliwości na bieżąco – po wypisaniu recepty kontaktujemy się z Państwem w celu przekazania kodu recepty, na podstawie którego realizujecie Państwo recepty w aptece.
Prosimy o przemyślaną informację o wszystkich kończących się lekach stale podawanych. Recepty wypisywane są na okres 3 miesięcy, w aptece istnieje możliwość realizacji recepty z podziałem czasowym.
Zachęcamy do założenia IKP – Internetowego Konta Pacjenta na stronie : pacjent.gov.pl › internetowe-konto-pacjent. Konto umożliwia szybki dostęp do e-recepty oraz innej dokumentacji medycznej.
Badania laboratoryjne realizujemy tylko pilne zlecenia pacjentów bez cech infekcji wirusowej.
Badania wykonujemy : Poniedziałek , Wtorek , Czwartek , Piątek prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny i umówienie godziny pobrania materiału.
Godziny pracy przychodni 8.00- 18.00 Pon -Pt
Telefony kontaktowe bez zmian 12 307 03 44 , 12 376 83 14 535 609 676
e- mail:centrum@biotamed.pl
Koronawirus Covid -19
ZASADY POSTĘPOWANIA
Jak się zachować kiedy mam objawy COVID-19?
Co zrobić jak dowiedziałem/am się o dodatnim wyniku?
www.gov.pl/web/gis/jak-sie-zachowac-kiedy-mam-objawy-covid-19-co-zrobic-jak-dowiedzialemam-sie-o-dodatnim-wyniku
Jeśli masz objawy infekcji m.in.: gorączkę, kaszel, odczuwasz duszność lub straciłeś węch lub smak i podejrzewasz u siebie zakażenie koronawirusem (wirusem SARS-CoV-2), nie idź do pracy, pozostań w domu i umów telefonicznie termin teleporady lub porady u lekarza POZ.
Jeżeli lekarz POZ skieruje Cię na test, zawiadom pracodawcę. Od momentu wypisania zlecenia na test automatycznie jest nakładana na Ciebie kwrantanna , co jest równoznaczne z ZLA (zwolnieniem lekarskim). Badanie możesz wykonać w punkcie, w którym zostanie Ci pobrany wymaz z nosogardła.
Listę punktów znajdziesz pod adresem:
https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/test-w-mobilnym-punkcie-pobran
Informacja o dodatnim wyniku badania zostanie zamieszczona przez laboratoriumw systemie EWP, dostępnym dla zaangażowanych podmiotów, w tym Policji, służb sanitarnych.
Wynik badania będzie również dostępny dla Twojego lekarza POZ w aplikacji gabinet.gov.pl oraz dla Ciebie na Internetowym Koncie Pacjenta (instrukcję założenia konta znajdziesz tutaj….).
Lekarz POZ poinformuje Cię o wyniku badania. W przypadku braku kontaktu telefonicznego ze strony lekarza POZ, skontaktuj się z przychodnią, w której zlecono Ci badanie.
Jeśli robiłeś badanie komercyjnie bez skierowania od lekarza POZ, a wynik jest dodatni to nie wychodź z domu. Umów telefonicznie termin teleporady u lekarza POZ. Lekarz POZ zadecyduje czy powinieneś dochodzić do zdrowia w domu czy też twój stan wymaga leczenia w warunkach szpitalnych i zostaniesz skierowany do szpitala. W przypadku, gdy nie masz warunków do odbywania izolacji w warunkach domowych, lekarz może skierować Cię do izolatorium.
Jeżeli lekarz skierował Cię do odbywania izolacji w warunkach domowych, to przekaże tę informację systemem gabinet.gov.pl do powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej.Jeśli jesteś osobą pracującą nałożona na Ciebie izolacja domowa jest równoznaczna ze ZWOLNIENIEM LEKARSKIM- ZLA , lekarz nie wypisuje już zwolnienia lekarskiego ZLA Po pojawieniu się tej informacji w systemie, powiatowa stacja sanitarno-epidemiologiczna rozpoczyna procedurę:
1. zostaniesz poproszony o sporządzenie listy osób, z którymi ostatnio kontaktowałeś się –Inspekcja Sanitarna przeprowadzi wywiad i rozpocznie dochodzenie epidemiologiczne.
2. możesz zostać poproszony o odpowiedzi na inne ważne w dochodzeniu pytania. Na osoby, z którymi miałeś kontakt może zostać nałożona 10-dniowa kwarantanna, jeżeli charakter tego kontaktu niósł ryzyko przeniesienia zakażenia (tzw. bliski kontakt). Pozostałe osoby z kontaktu zostaną objęte nadzorem epidemiologicznym.
Natomiast w każdym przypadku odbywania przez Ciebie izolacji w domu, kwarantanną zostaną objęte osoby, które z Tobą zamieszkują – jeśli są zatrudnione powinny złożyć pracodawcy OŚWIADCZENIE, że przebywają w kwarantannie co usprawiedliwi ich nieobecność w pracy i pozwoli ustalić zasady wykonywania telepracy lub gdy jest to niemożliwe będzie podstawą do wypłacenia zasiłku chorobowego. W przypadku wątpliwości ze strony pracodawcy może on zweryfikować informację o kwarantannie w powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej.
Konieczne jest zainstalowanie aplikacji „Kwarantanna domowa” -aplikację pobierzesz z App Store lub Google Play, po jej zainstalowaniu zarejestruj się za pomocą numeru telefonu.
Po 10 dniach, jeżeli nie masz objawów, zostajesz automatycznie zwolniony z izolacji domowej. Jeśli objawy utrzymują się -poinformuj lekarza. Lekarz podejmie decyzję o dalszym postępowaniu wobec Ciebie. Przestrzegaj zasad związanych z odbywaniem izolacji i zadbaj, aby przestrzegały ich osoby, które z tobą mieszkają i są skierowane do izolacji (w przypadku wyniki dodatniego) lub kwarantanny (w przypadku bliskiego kontaktu z osobą dodatnią.
W przypadku pojawienia się niepokojących objawów i niezbędny jest kontakt z pogotowiem ratunkowym, zadzwoń na numer 999 lub 112, poinformuj o tym, że jesteś na izolacji domowej lub kwarantannie
INFORMACJE DLA PACJENTÓW
20 kwietnia 2020
INFORMACJE DOTYCZĄCE WIZYT SPECJALISTYCZNYCH
Od 01.06.2020 wznawiamy realizację wizyt specjalistycznych w formie stacjonarnej , z zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa sanitarno- epidemiologicznego.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WIZYT POZ Podstawowa Opieka Zdrowotna – nadal bez zmian , w pierwszej kolejności tele- wizyty, zgodnie z wytycznymi NFZ, MZ i GIS. O wizycie w gabinecie decyduje lekarz na podstawie wcześniejszej tele- wizyty.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PORADNI REHABILITACYJNEJ
Od 05.05.2020 wznawiamy działanie stacjonarne PORADNI REHABILITACJI MEDYCZNEJ- zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia.
INFORMACJE DOTYCZĄCE SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH -Realizujemy szczepienia ochronne zgodnie z wytycznymi Ministra Zdrowia
Komunikat Ministerstwa Zdrowia w sprawie szczepień ochronnych.
Czytaj więcej➡
https://www.gov.pl/…/komunikat-sprawie-wykonywania-szczepie…
INFORMACJE DOTYCZĄCE WIZYT SPECJALISTYCZNYCH
Realizujemy wizyty specjalistyczne w formie tele- wizyty, wizyty online:
Dermatolog
Endokrynolog
Laryngolog
Neurolog
Psychiatra Dziecięcy
Urolog
KORONAWIRUS – INFORMACJE DLA PACJENTÓW
10 marca 2020
UWAGA INFORMACJA DLA PACJENTÓW
Wizyty w poradniach specjalistycznych zostają odwołane od 16.03.2020 – na chwilę obecną do odwołania. Wizyty ginekologiczne kobiet ciężarnych i pilne przypadki realizowane są po wcześniejszym kontakcie z naszej strony. Na taką wizytę przychodzi pacjentka bez cech infekcji i bez osoby towarzyszącej.
Wizyty w POZ zgodnie z wytycznymi realizowane są telefonicznie – teleporady . Lekarz decyduje o ewentualnej wizycie w przychodni , po wcześniejszym wywiadzie telefonicznym.
Recepty w POZ na leki przewlekłe przyjmujemy drogą telefoniczną i mailową : centrum @biotamed.pl Realizowane są w miarę możliwości na bieżąco – po wypisaniu recepty kontaktujemy się z Państwem w celu przekazania kodu recepty, na podstawie którego realizujecie Państwo recepty w aptece.
Badania laboratoryjne – wstrzymane, realizujemy tylko pilne zlecenia pacjentów bez cech infekcji wirusowej.
Badania wykonujemy : Poniedziałek , Wtorek , Piątek prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny i umówienie godziny pobrania materiału.
Godziny pracy przychodni 8.00- 18.00 Pon -Pt
Telefony kontaktowe bez zmian 12 307 03 44 , 535 609 676
Koronawirus SARS-CoV-2
Schemat postępowania dla POZ i NiŚOZ
KAŻDEMU pacjentowi, również bez cech infekcji, zgłaszającemu chęć wizyty u lekarza najpierw należy udzielić TELEPORADY.
Tylko w sytuacjach kiedy jest to niezbędne pacjent powinien zostać umówiony na konkretną godzinę do lekarza.
Lekarz udzielający TELEPORADY na podstawie przeprowadzonego wywiadu medycznego i oceny stanu zdrowia pacjenta ma możliwość wystawienia zwolnienia lekarskiego.
Należy szeroko informować pacjentów o konieczności kontaktu telefonicznego w celu ustalenia możliwości wizyty w przychodni.
Każdego pacjenta rejestracja powinna poinformować o możliwości uzyskania teleporady.
Podczas rozmowy telefonicznej rejestracja powinna przeprowadzić ankietę wstępnej kwalifikacji w kierunku zakażenia koronawirusem SARS CoV-2.
Pacjent z objawami infekcji lub podejrzany o zakażenie koronawirusem SARS CoV-2 powinien TELEFONICZNIE przełożyć poradę w AOS na inny termin.
NIE ZAWSZE OBJAWY W POWIĄZANIU Z KONTAKTEM W OKRESIE OSTATNICH 14 DNI ŚWIADCZĄ O ZAKAŻENIU KORONAWIRUSEM SARS-CoV-2
Ale
każdy pacjent manifestujący objawy ostrej infekcji dróg oddechowych (gorączka >380C wraz z kaszlem lub dusznością) w powiązaniu z kryteriami epidemiologicznymi powinien trafić do oddziału zakaźnego lub obserwacyjno-zakaźnego.
KAŻDEMU pacjentowi, również bez cech infekcji, zgłaszającemu chęć wizyty u lekarza najpierw należy udzielić TELEPORADY.
Tylko w sytuacjach kiedy jest to niezbędne pacjent powinien zostać umówiony na konkretną godzinę do lekarza.
Lekarz udzielający TELEPORADY na podstawie przeprowadzonego wywiadu medycznego i oceny stanu zdrowia pacjenta ma możliwość wystawienia zwolnienia lekarskiego.
Wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego
Pomysł na prezent – bon upominkowy
22 grudnia 2019
Zdrowie jest najważniejsze, okres świąt to dobry moment aby zadbać o siebie i osoby nam bliskie. Być może to najlepszy prezent jakim możemy podarować.
W ofercie :
Bony upominkowe na zabiegi rehabilitacyjne
Bony upominkowe na wizyty ginekologiczne – pakiet/wizyta ,usg,badanie cytologiczne/
Bony upominkowe na badania laboratoryjne – pakiety do wyboru
12 listopada informacja dotycząca pracy POZ
9 listopada 2018
Informacja dotycząca udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w Poradni POZ .
Na podstawie komunikatu Ministra Zdrowia z dnia 08.11.2018 w dniu 12.11. 2018 Poradnia POZ będzie nieczynna. W przypadkach nagłych świadczeń medycznych udzielają placówki opieki całodobowej zgodnie z zasadami pracy w dni wolne od pracy i świąteczne .
Komunikat Ministra Zdrowia
Informacja dotycząca udzielania świadczeń opieki zdrowotnej oraz pracy aptek ogólnodostępnych w dniu 12 listopada 2018 r.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego oraz dostępu do świadczeń opieki zdrowotnej ustawa z dnia 7 listopada 2018 r. o ustanowieniu Święta Narodowego z okazji Setnej Rocznicy Odzyskania Niepodległości Rzeczypospolitej Polskiej stanowi, że:
1. Świadczenia opieki zdrowotnej w szpitalach i w ambulatoryjnej opiece zdrowotnej (a więc wszystkie świadczenia szpitalne, świadczenia ambulatoryjnej opieki zdrowotnej, np.: świadczenia specjalistyczne i świadczenia z zakresu rehabilitacji) udzielane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.), które mają być udzielone w dniu 12 listopada 2018 r. w godzinach ich udzielania przez świadczeniodawcę, który zawarł umowę o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej z Funduszem, są udzielane w dniu 12 listopada 2018 r. według zaplanowanej na ten dzień kolejności zgłoszenia wynikającej z listy oczekujących lub kontynuacji leczenia u danego świadczeniodawcy.
W celu udzielania ww. świadczeń świadczeniodawcy powinni zapewnić w dniu 12 listopada 2018 r. pracę wszystkich osób, które są niezbędne dla udzielania przedmiotowych świadczeń (np.: rejestracji w poradni, ale niekoniecznie całego pionu administracyjnego, czy kadrowego, jeżeli nie jest on konieczny do nieprzerwanego udzielania świadczeń w tym dniu – decyzję w tej sprawie podejmuje pracodawca), przy zapewnieniu wynagrodzenia – jak za dzień ustawowo wolny od pracy – zgodnie z przepisami ustawy o działalności leczniczej oraz prawa pracy.
Powyższe oznacza, że ustawa nie wymaga pracy podstawowej opieki zdrowotnej oraz tych podmiotów wykonujących działalność leczniczą, które nie mają umów z Narodowym Funduszem Zdrowia np.: Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa lub Inspektoratów Sanitarnych. W przypadku nagłego zachorowania lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia pacjenta, które nie jest stanem nagłym, pomoc udzielana będzie pacjentom przez podmioty realizujące świadczenia nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej.
2. Apteki ogólnodostępne, które w ciągu roku pełnią dyżury w dni wolne od pracy również pracują w dniu 12 listopada 2018 r. – jak w każdym innym dniu wolnym od pracy.
Informacje o publikacji dokumentu
Opublikowano: 08.11.2018 15:49
Osoba publikująca: Kinga Łuszczyńska
Zmodyfikowano: 08.11.2018 15:49
Osoba modyfikująca: Kinga Łuszczyńska
AWARIA LINI TELEFONICZNEJ 12 307-03-44
24 października 2024
AWARIA LINI TELEFONICZNEJ
Czasowa awaria numeru 12 307-03- 44
Prosimy o kontakt nr 535-609-676
lub nr 537-375-444- telefon zastępczy
PRZEPRASZAMY ZA UTRUDNIENIA